fredag 21. mai 2010

Lesesalen

Eg imponerte meg sjølv i dag (og nok resten av huslyden også)! Eg stod tidleg opp. Eg klarte det faktisk - heilt sjølv!:oD Rett nok med hjelp frå The O.C. Supertones som bles i trompetar frå den automatisk innstilte og alarmerande cd-spelaren min. Og ikkje minst frå alarmen på mobilen, som ringde 10 min. etter som ei aldri så lita forsikring. Men merk: Eg slumra ikkje ein einaste gong! Som du kanskje forstår, har eg altså litt vanskar med å kome meg opp om morgonen for tida.... Men i dag, i dag kom eg meg opp og avgarde. Eg er ikkje heime og vaskar klede. Eg vaskar ikkje hus ein gong. Eg sit på lesesalen!:oD

Men... om ein likevel skal sjå aldri så lite negativt på dagen... Kvifor i all verda er det ikkje mogleg for menn som sit ved sida av ein på lesesalen å puste gjennom munnen, i staden for gjennom nasen? Eg berre undrast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar